- 18 442 74 47
- enova365 system ERP
W dniu 28.01.2016 producent udostępnił nową wersję enova365. Wprowadzono w niej sporo zmian systemowych jak i modyfikacji w poszczególnych modułach. Poprawiono problem z zapisem wydruków seryjnych do PDF z podpisem cyfrowym oraz usunięto błąd w środowisku Visual Studio.
Funkcje związane z ustawieniem hasła do konta oraz jego odzyskiwanie przez użytkowników pulpitów zostały udoskonalone. Zmodyfikowano ładowanie dodatków w instalacjach SonetaServer.
W module DMS, w przypadku wykorzystywania innego mechanizmu niż domyślny, poprawiono rozpoznawanie treści dla plików PDF oraz grafik.
W module Handel poprawiono błędy z wersji 11.1 w dokumentach handlowych i relacjach. Natomiast w dokumentach handlowych dodano (w interfejsie HTML) możliwość ponownego zatwierdzania zafiskalizowanego paragonu z poziomu formularza.
W dodatku EDI stworzono nową metodę SetAttributes().
W module Kadry Płace wprowadzono nowe funkcjonalności z zakresu deklaracji podatkowych m.in:
Zaktualizowano wskaźnik "Minimalna podstawa składki na ubezpieczenie zdrowotne dla osób prowadzących działalność gospodarczą". Dodano nowe funkcjonalności w nieobecnościach związanych z poniższymi pozycjami:
Zmieniono również funkcjonalności w Kartotece pracownika z zakresu podstaw naliczania zwolnień ZUS oraz w Informacji IMIR. Zmodyfikowano funkcje w zakresie naliczania podstaw chorobowego pracowników tymczasowych, a także naliczanie wypłaty. W zakresie wydruków uaktualniono wzór umowy o pracę oraz dokonano poprawek w zestawieniu GUS Z-06. Jeśli chodzi o dodatek Import/Eksport RCP to w momencie wymiany danych z Regitech dodano możliwość exportu przyczyn nieobecności.
W module Kasa możliwe jest z poziomu harmonogramu zadań importowanie wyciągów bankowych dzięki zastosowaniu nowej metody.
W module Księgowość zaktualizowano formularze, wydruki oraz schematy do wysyłki eDeklaracji oraz dodano funkcjonalność obliczania korekty rocznej VAT tzw. prewspółczynnik, a także opis podstawy prawnej dla metod powstawania obowiązku VAT. Poprawiono funkcje, błędy i mechanizmy w rozliczeniach księgowych, obrotach i saldach, ewidencji dokumentów, dokumentach i dokumentach VAT. Poprawiono również prezentację danych na wydruku dotyczącym Ryczałtu.
W dodatkach modułu Workflow producent skupił się na zmianach dotyczących wydajności m.in skróceniu czasu sprawdzania oraz poprawienie logowania Harmonogramu zadań.
W module Pulpity HR poprawiono funkcje związane z mechanizmem składania wniosków o nieobecności.
Telefon: (18) 442 74 47
Email: biuro (at )vaks.pl
Vaks.PL Centrala
33-300 Nowy Sącz ul. Reguły 7/14
Biuro czynne
Poniedziałek - piątek 7:00-15:00
Serwis: kontakt na telefony komórkowe zgodnie z indywidualną umową
Dodaj komentarz