• Autoryzowany Partner enova enova365
  • pomoc zdalna
  • 18 442 74 47
  • enova365 system ERP

Jesteś tutaj

enova365 11.3.5933 - nowa wersja

  • Kasia
  • 09 Kwiecień 2016

enova365 11.3.0 - nowa wersja.

W dniu 28.01.2016 producent udostępnił nową wersję systemu ERP enova365. Najbardziej znaczącą nowością w tej wersji jest całkowicie nowy moduł enova365 Business Intelligence (enova365 BI) oraz możliwość pracy z bazą danych Oracle. W wersji 11.3 w praktycznie każdym module systemu ERP enova365 dokonano licznych zmian funkcyjnych.  Dodano całkowicie nowe funkcjonalności lub zmieniono dotychczasowe. Warto nadmienić, że pojawiły się nowości w modułach Księgowość, Kadry Płace, Handel, DMS i Workflow oraz modyfikacje ogólnosystemowe enova365. 

Korzystając z enova365 BI będzie można w szybki i nieskomplikowany sposób podjąć trafne decyzje biznesowe. Dzięki temu nowemu modułowi istotnie zwiększy się efektywność pracy każdego użytkownika, ponieważ wybrane  dane  z różnych obszarów systemu mogą być dostarczane bezpośrednio na listy i formularze programu, a same dane są spójne i wiarygodne. Moduł enova365 BI daje również możliwość tworzenia wielowymiarowych raportów i wykresów. Za pomocą definiowalnych wskaźników dostarcza konkretne informacje z wybranego zakresu we wskazane miejsce w systemie ERP.
 

W wersji 11.3 udostepniono nowe wykresy w wersji przeglądarkowej i okienkowej, a z poziomu wersji przeglądarkowej można już wysyłać wydruk jako załącznik PDF.
 

Nowością jest również historyczność biura rachunkowego. Opcja taka jest dostępna, jeżeli główną licencją programu jest licencja Biura Rachunkowego. Dzięki temu jest możliwe wczytanie i aktualizacja pieczątki firmy Klienta Biura podczas pracy na wspólnej bazie.

Soneta wychodząc na wprost oczekiwaniom Klienta stworzyła calkowicie nową funkcjonalność, polegającą na możliwości ujednolicenia koloru licencji Biura Rachunkowego z licencją Klienta Biura. Dzięki nowym ustawieniom Biuro może „obniżyć kolor” na moduł który posiada Klient i odwrotnie. Korzystanie z tej funkcjonalności nie wpływa na kolor licencji głównej Biura ponieważ zmniejszana jest jedynie funkcjonalność danego modułu.

W Module Księgowość dodano możliwość automatycznego zakładania kartoteki klienta na podstawie danych GUS w momencie rejestrowania zakupu lub sprzedaży. Udoskonalono wprowadzanie korekt dokumentów w walutach obcych oraz zoptymalizowano mechanizmy dotyczące renumeracji i księgowań zbiorczych.

W Module Handel do nowych funkcjonalności należą między innymi:

  • tworzenie cenników zakupu z wykorzystaniem przecen okresowych,
  • możliwość definiowania wzorca opisu płatności.
  • weryfikacja poprawności pola REGON 
  • kopiowanie pozycji dokumentu ze wskazaniem ilości kopii.

W Module Kadry Płace dokonano aktualizacji wskaźników obowiązujących od 01.03.2016 roku. Aktualizacja ta dotyczy między innymi:

  • przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia,
  • minimalnego wynagrodzenia ucznia I,II i III roku,
  • najniższej emerytury i renty z tytułu całkowitej niezdolności do pracy
  • renty rodzinnej.

Możliwe jest naliczanie wynagrodzenia za urlop w przypadku przerwy na karmienie.

W Module DMS dodano mapowanie OCR za pomocą którego można podglądać pliki PDF wraz zaznaczonymi regionami do rozpoznawania treści. Umożliwiono wyświetlanie listy wszystkich dokumentów podstawowych w enova365.

W Module Workflow udostępniono możliwość nadania uprawnień do podglądania plików tylko dla uprawnionych użytkowników. W dokumentach dodatkowych umożliwiono określenie wymagań dla pól definiowanych.

W Module Harmonogram Zadań dokonano optymalizacji tworzenia nowych zadań globalnych w momencie gdy w bazie jest wiele zadań.

 

enova365 11.3.5933 - nowa wersja

Dodaj komentarz

Kontakt

Telefon: (18) 442 74 47
Email:   biuro (at )vaks.pl

Vaks.PL Centrala
33-300 Nowy Sącz ul. Reguły 7/14

Biuro czynne

Poniedziałek - piątek 7:00-15:00

Serwis: kontakt na telefony komórkowe zgodnie z indywidualną umową