- 18 442 74 47
- enova365 system ERP
W skład modułu enova Serwis wchodzą cztery listy:
Możliwe jest rejestrowanie urządzeń (własnych i Klienta) i przyjmowanie ich do serwisu. Moduł zezwala na planowanie przeglądów. Przyjmowanie urządzenia odbywa się poprzez zarejestrowanie zlecenia serwisowego. Zlecenie takie trafia jako zadanie do wykonania i przydzielone jest dla konkretnego serwisanta.
Wszelkie dane związane z serwisowanym sprzętem mogą być udostępnione w Internecie za pośrednictwem modułu enovaNet CRM.
Przykładowy powyższy ekran pokazuje rejestrację zlecenia serwisowego przeglądu dla zarejestrowanego urządzenia Serwer DELL użytkowanego przez firmę Najlepszy Klient.
Telefon: (18) 442 74 47
Email: biuro (at )vaks.pl
Vaks.PL Centrala
33-300 Nowy Sącz ul. Reguły 7/14
Biuro czynne
Poniedziałek - piątek 7:00-15:00
Serwis: kontakt na telefony komórkowe zgodnie z indywidualną umową
Dodaj komentarz