• Autoryzowany Partner enova enova365
  • pomoc zdalna
  • 18 442 74 47
  • enova365 system ERP

Jesteś tutaj

enova Serwis

W skład modułu enova Serwis wchodzą cztery listy:

  • zlecenia,
  • planowane przeglądy,
  • urządzenia,
  • modele.

Możliwe jest rejestrowanie urządzeń (własnych i Klienta) i przyjmowanie ich do serwisu. Moduł zezwala na planowanie przeglądów. Przyjmowanie urządzenia odbywa się poprzez zarejestrowanie zlecenia serwisowego. Zlecenie takie trafia jako zadanie do wykonania i przydzielone jest dla konkretnego serwisanta.

Wszelkie dane związane z serwisowanym sprzętem mogą być udostępnione w Internecie za pośrednictwem modułu enovaNet CRM.

zlecenie serwisowe

Przykładowy powyższy ekran pokazuje rejestrację zlecenia serwisowego przeglądu dla zarejestrowanego urządzenia Serwer DELL użytkowanego przez firmę Najlepszy Klient.

Dodaj komentarz

Kontakt

Telefon: (18) 442 74 47
Email:   biuro (at )vaks.pl

Vaks.PL Centrala
33-300 Nowy Sącz ul. Reguły 7/14

Biuro czynne

Poniedziałek - piątek 7:00-15:00

Serwis: kontakt na telefony komórkowe zgodnie z indywidualną umową