• Autoryzowany Partner enova enova365
  • pomoc zdalna
  • 18 442 74 47
  • enova365 system ERP

Jesteś tutaj

enova CRM - zarządzanie relacjami z Klientem.

Wyjaśnienie tego magicznego trzyliterowego skrótu znaleźć można choćby w Wikipedii. W moim rozumieniu CRM jest ogółem działań każdej firmy majacym na celu:

  • pozyskanie Klienta,
  • dostarczenie produktu lub usługi najwyższej jakości idealnie dopasowanej do potrzeb konkretnego Klienta,
  • utrzymanie Klienta.

Wdrożenie oprogramowania, systemu CRM ma za zadanie jedynie wspierać, kontrolować i optymalizować opisane powyżej działania. Właściwe i systematycznie pielegnowane relacje z Klientem to dziś podstawa każdego biznesu. Ich waga nie może być niedoceniana gdyż nasza konkurencja nigdy nie śpi i jak tylko nadarzy się moment, to wykorzysta go aby zacieśnić swoje relacje ... z naszym już byłym Klientem. Wspomaganie tego procesu komputerowo pozwala nam być ciągle o krok do przodu. Ważne jest jednak aby program komputerowy klasy CRM był jedynie dopełnieniem i elementem wspomagającym strategię procesu obsługi Klienta, a nie celem samym w sobie.

Jaki system CRM jest najlepszy dla mojej firmy?

Jednym z najczęściej pojawiających się wątpliwości przy wyborze konkretnego systemu jest problem jego powiazania z danymi operacyjnymi firmy. Czy wybrać uniwersalny, prosty lub nawet rozbudowany system innego producenta oprogramowania, czy wybrać rozwiązanie którego struktura i konfiguracja pozwala przeniknąc do głębi danych zgromadzonych w obecnie używanym systemie do zarządzania firmą? Jest oczywiście wiele kryteriów, które mogą pomóc odpowiedzieć na powyższe pytanie. Zasadniczym elementem, który moim zdaniem jest najistotniejszy na etapie wyboru danego rozwiązania informatycznego, to udzielenie odpowiedzi na pytanie: Czy są już dokładnie zdefiniowane procedury:

  • obsługi przedsprzedażnej,
  • obsługi handlowej,
  • obsługi serwisowej,

w naszej firmie ? Jestem w stanie pomóc w rzetelnej odpowiedzi na powyższe pytania ponieważ od 2006 roku sporo czasu poświęciłem tej problematyce. Nadmienię, że mą przygodę z systemami CRM zaczynałerm od rozwiązania uważanego za jedno z najlepszych na świecie. Jeżeli zdecydują się Państwo na współpracę, zaprezentuję korzyści jakie przyniesie CRM enovy.Temat wart jest dłuższej dyskusji więc wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu osobistego. Moduł enova CRM znakomicie wspiera zarządzanie relacjami z Klientem i w bardzo szerokim zakresie przenika wszelkie dane operacyjne firmy. Dzięki integracji wszystkich modłów enovy mamy bardzo rozbudowane możliwości dostępu do róznorodnych danych zgromadzonych w systemie dzięki czemu nie musimy się przełączać pomiędzy wieloma róznymi ekranami (czasami różnych programów).W efekcie uzyskujemy: szybki dostęp do potrzebnych danych w jednym miejscu, możliwość dołączania dokumenów z różnych modułów systemu do zadań, projektów i kampanii, spójność i rzetelność prezentowanych danych, możliwość swobodnej konfiguracji zakresu oglądanych danych, niewiarygodnie rozbudowane możliwości analizy.

enova CRM - kampania

Powyższy, przykładowy ekran przedstawia jedną z zakładek projektu prowadzonego w ramach konkretnej kampanii wspomaganej przez enova CRM.

Cechą wyróżniającą ten nowoczesny system ERP jest niezwykle rozbudowana możliwość konfiguracji i dopasowania do potrzeb Klienta przy zachowaniu bardzo rozsądnej ceny. enova CRM jest bardzo rozbudowanym i jednym z najbardziej konfigurowalnych modułów systemu enova.

Moduł służy do ewidencjonowania wszelkich działań prowadzonych wobec Klienta lub określonej grupy Klientów. Nie jest jedynie bardziej rozbudowaną ewidencją danych o Klientach w systemie. Niezmiernie istotnym faktem jest to, że umożliwia dostęp do dokumentów gromadzonych przez inne moduły enova (np. Handel czy Kadry Płace). Dokumenty te mogą być wykorzystane choćby w procesie rozliczania każdego projektu rejestrowanego przez oprogramowanie. Możliwość ta wynika z integracji całego systemu i pracy na jednej wspólnej bazie danych.

Ogromnym plusem jest bardzo wygodny dostęp do tych samych danych w różnych miejscach systemu. Moduł enova CRM umożliwia bardzo elastyczną konfigurację i idealne dopasowanie każdego formularza dla konkretnych potrzeb danego Klienta.

Moduł bazuje na informacjach rejestrowanych w postaci zadań i zdarzeń, które mogą być połączone w jeden projekt przypisany konkretnemu kontrahentowi. Grupę podobnych działań prowadzonych wobec różnych kontrahentów możemy połączyć w kampanię. Przykład przedstawiony jest na zrzucie ekranu powyżej. CRM enovy pozwala również na prowadzenie korespondencji seryjnej - wydruki listów, ofert lub wysyłka e-mail wprost z poziomu enovy.

Ten rewelacyjny moduł enovy został nagrodzony przez Microsoft i uzyskał Grand Prix CRM 2007.

Dodaj komentarz

Kontakt

Telefon: (18) 442 74 47
Email:   biuro (at )vaks.pl

Vaks.PL Centrala
33-300 Nowy Sącz ul. Reguły 7/14

Biuro czynne

Poniedziałek - piątek 7:00-15:00

Serwis: kontakt na telefony komórkowe zgodnie z indywidualną umową